Straipsnis sėkmingai pridėtas!
Paskelbta 2018-06-17

Šis avižinių dribsnių variantas tinka tiek pusryčiams, tiek sveikam desertui visai šeimai.

                                                                                

 

 Dievinu lėtus pusryčius lovoje! Ir dar labiau dievinu, jei vos pabudus nereikia skubėti jų ruošti, nes jie jau laukia nesulaukia, kada bus išimti iš šaldytuvo – toks ir yra tas lengvai saldus, kokosais ir cinamonu kvepiantis avižinių dribsnių ir braškių pusrytis. Toks, kuriam prireikia vos penkių minučių vakare, ir toks, kuriuo vos pabudus ryte norisi mėgautis labai lėtai ir niekur neskubant.

 


INGREDIENTAI:


•    1 puodelis paprastų avižinių dribsnių;
•    ½ puodelio pieno;
•    4 valg. š. natūralaus graikiško jogurto;
•    Žiupsnelis cinamono;
•    Sauja braškių;
•    1 bananas;
•    2 valg. š. kokoso drožlių;
•    Mėgstamų uogų papuošimui.


KAIP GAMINTI:


1.Avižas užpilkite pienu ir įdėkite graikišką jogurtą. Viską pagardinkite cinamonu ir išmaišykite.
2.Braškes sutrinkite su bananu iki vientisos masės, pagardinkite kokoso drožlėmis.
3.Į stiklinius indus dėkite dalį paruoštų avižų, dalį banano ir braškių tyrės, vėl dalį paruoštų avižų. Palikite indus pastovėti per naktį šaldytuve.
4.Ryte ar kai jau norėsite skanauti papuoškite mėgstamomis uogomis / vaisiais/ šokolado gabalėliais.

 

 

 

PRISIJUNGTI SU FACEBOOK